Esküvői koordináció
Esküvői koordináció
A legtöbb párban még a mai napig felmerül a kérdés, hogy ki az az esküvői koordinátor és mit csinál az esküvőn.
Egy esküvő körül számtalan a szervezni és tennivaló, szinte elengedhetetlen, hogy egy gyakorlott szakember – aki tisztában van a piaci árakkal, a szolgáltatások minőségével, milyenségével – segítő kezet nyújtson. Mára rengeteg közreműködő jelent meg a piacon, nehéz kiszűrni melyek a megbízható, korrekt szolgáltatások. Sajnos sok a buktató, amit egy lelkesen szervezkedő pár nehezen tud kiszűrni.
A megoldás: ESKÜVŐI KOORDINÁTOR
Az esküvői koordinátor az a személy, aki segít benneteket az esküvőtök tervezése és lebonyolítása során. Feladata, hogy az igényeiteket figyelembe véve összeállítsa az esküvői menetrendet, kapcsolatot tartson a szolgáltatókkal (pl. helyszín, catering, dekoráció, zene stb.), és biztosítsa, hogy az esküvő napján minden a tervek szerint történjen. Az esküvői koordinátor segít nektek elkerülni a stresszt és a felesleges időtöltést, azon dolgozik, hogy az esküvő a lehető legjobban sikerüljön. Egy jó koordinátor értetek van, kellő kreativitással, precizitással, lelkesedéssel, empátiával és szeretettel valósítja meg álmaitok esküvőjét.
Nektek pedig nincs más dolgotok, mint élvezni a megálmodott csodát.
A legtöbb párban még a mai napig felmerül a kérdés, hogy ki az az esküvői koordinátor és mit csinál az esküvőn.
Egy esküvő körül számtalan a szervezni és tennivaló, szinte elengedhetetlen, hogy egy gyakorlott szakember – aki tisztában van a piaci árakkal, a szolgáltatások minőségével, milyenségével – segítő kezet nyújtson. Mára rengeteg közreműködő jelent meg a piacon, nehéz kiszűrni melyek a megbízható, korrekt szolgáltatások. Sajnos sok a buktató, amit egy lelkesen szervezkedő pár nehezen tud kiszűrni.
A megoldás: Esküvői koordinátor
Az esküvői koordinátor az a személy, aki segít benneteket az esküvőtök tervezése és lebonyolítása során. Feladata, hogy az igényeiteket figyelembe véve összeállítsa az esküvői menetrendet, kapcsolatot tartson a szolgáltatókkal (pl. helyszín, catering, dekoráció, zene stb.), és biztosítsa, hogy az esküvő napján minden a tervek szerint történjen. Az esküvői koordinátor segít nektek elkerülni a stresszt és a felesleges időtöltést, azon dolgozik, hogy az esküvő a lehető legjobban sikerüljön. Egy jó koordinátor értetek van, kellő kreativitással, precizitással, lelkesedéssel, empátiával és szeretettel valósítja meg álmaitok esküvőjét.
Nektek pedig nincs más dolgotok, mint élvezni a megálmodott csodát.
Tiszteletdíjam
Tiszteletdíjam
Esküvőtök helyszíni koordinációja:
A szolgáltatás teljes díja a 2023-ban lefoglalt időpontokra és megkötött szerződésekre:
– 8 órás időtartamra: 150 000 Forint / alkalom + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
– 12 órás időtartamra: 180 000 Forint / alkalom + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
Kiszállás díja: 120 Forint / km + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA) – mely tartalmazza a benzinköltséget, az autó amortizációs költségét, az utazási időt és az esetleges pályadíjakat. Az útiköltség minden egyes helyszínre történő utazás alkalmával felszámítandó.
A szolgáltatás teljes díja a 2023-ban lefoglalt időpontokra és megkötött szerződésekre:
– 8 órás időtartamra: 150 000 Forint / alkalom + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
– 12 órás időtartamra: 180 000 Forint / alkalom + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
Kiszállás díja: 120 Forint / km + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA) – mely tartalmazza a benzinköltséget, az autó amortizációs költségét, az utazási időt és az esetleges pályadíjakat. Az útiköltség minden egyes helyszínre történő utazás alkalmával felszámítandó.
Szolgáltatás tartalmazza:
– a már megírt forgatókönyvetek alapján az esküvőtök teljes körű lebonyolítása a háttérben az adott napon (ceremóniamester vagy vőfély közreműködése javasolt)
– abban az esetben, ha nincs ceremóniamester, illetve vőfély jelenléte az esküvőtökön (kis és nagy létszámú esküvők esetében is), ajánlott igénybe venni a kiegészítő mikrofonos moderációs közreműködésemet
– az esküvő napján folyamatosan kapcsolatban vagyok a cateringesekkel, egyeztetem a menüsort, hogy pontosan mikor érkeznek az ételek (vacsora, éjféli menü, torta, stb.), a háttérben segítem és koordinálom a közreműködői csapatot, hogy minden esemény az előre megírt forgatókönyv alapján, probléma mentesen történjen.
– mivel ez a nap egyszeri és megismételhetetlen, ezért minden esküvői közreműködőn nagy a felelősség. Bármilyen váratlan probléma adódna, nagy valószínűséggel feszültség keletkezne bennetek.
Egy hozzá értő szakember közreműködésével a hirtelen jött problémák a háttérben zajlanak, legtöbbször a pár nem is tud róla, hiszen a koordinátor és a közreműködői csapat a lehető leghamarabb orvosolja a helyzetet, és szerencsére ti és a vendégeitek mit sem sejtve élvezitek az aznapi ünnepi eseményeket.
– az esküvő napján lehetőségetek van kérni, hogy a 12 óra rendelkezésre állási időn túl is maradjak veletek és segítsek a koordinációban az esküvő végéig. Ez esetben a hosszabbítás díja 10 000 Forint /óra + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA).
– évek óta tökéletesen bevált, precíz forgatókönyv alapján dolgozom. Egy jól megírt, részletes esküvői forgatókönyvvel dolgozni a nagy napon óriási segítséget jelent nektek és a közreműködi csapat számára is.
Minden esküvői szakember (catering, zenész, fotós, videós, stb.) a saját területén, önállóan tevékenykedik, pontosan tudja mire mennyi idő kell, mik a teendői, milyen folyamatokkal dolgozik az adott napon. Azt gondolom ahhoz, hogy ez a nagyszerű csapat tökéletesen, harmóniában tudjon együtt mozogni, elengedhetetlen egy tökéletesen megírt forgatókönyv.
Ahogy én írom:
– egy általam megírt forgatókönyv minimum 3-4 oldalas, már az esküvő előtti napok eseményeivel/teendőivel kezdődik. Minden apró mozzanat, történés feljegyzésre kerül, ahogy az is, hogy ezekért ki a felelős és hol érhető el. A teljes nap menetrendjét a készülődéstől a buli végéig rögzítem, minden fontos részlettel és tudnivalóval együtt. Erről a konzultációnk során mutatok nektek egy konkrét mintát.
Esküvőszervezési tanácsadás:
A szolgáltatás teljes díja a 2023-ban lefoglalt időpontokra és megkötött szerződésekre: 95 000 Forint + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
Szolgáltatás tartalmazza:
– ha saját magatok szervezitek az esküvőtöket, akkor is elkél egy segítő szakember, aki megosztja veletek a tapasztalatait és felhívja a figyelmeteket a szervezés körüli buktatókra, tanácsot ad, mi alapján válasszátok ki a szolgáltatóitokat, hogy valóban olyan profi szakemberek legyenek veletek a nagy napon, akik szívvel-lélekkel azon dolgoznak, hogy minden úgy történjen, ahogyan ti elképzeltétek.
– a gyakorlott koordinátor felhívja arra a figyelmeteket, hogy mik azok a pontok, ahol el tudtok csúszni a költségvetéssel (pl. ételek, italok mennyiségének megrendelése), illetve melyek azok a fontos teendők, amikkel a felesleges anyagi kiadásokat el fogjátok tudni kerülni.
– a főbb szervezési feladatokban egyeztetés messengeren, telefonon, videó hívással az esküvőtök napjáig.
– igényetek szerint személyes konzultáció Budapesten maximum 2 alkalommal.
– évek óta tökéletesen bevált, precíz forgatókönyv alapján dolgozom. Egy jól megírt, részletes esküvői forgatókönyvvel dolgozni a nagy napon óriási segítséget jelent nektek és a közreműködi csapat számára is.
Minden esküvői szakember (catering, zenész, fotós, videós, stb.) a saját területén, önállóan tevékenykedik, pontosan tudja mire mennyi idő kell, mik a teendői, milyen folyamatokkal dolgozik az adott napon. Azt gondolom ahhoz, hogy ez a nagyszerű csapat tökéletesen, harmóniában tudjon együtt mozogni, elengedhetetlen egy tökéletesen megírt forgatókönyv.
Ahogy én írom:
– egy általam megírt forgatókönyv minimum 3-4 oldalas, már az esküvő előtti napok eseményeivel/teendőivel kezdődik. Minden apró mozzanat, történés feljegyzésre kerül, ahogy az is, hogy ezekért ki a felelős és hol érhető el. A teljes nap menetrendjét a készülődéstől a buli végéig rögzítem, minden fontos részlettel és tudnivalóval együtt. Erről a konzultációnk során mutatok nektek egy konkrét mintát.
Esküvőszervezési tanácsadás:
A szolgáltatás teljes díja a 2023-ban lefoglalt időpontokra és megkötött szerződésekre: 95 000 Forint + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
Szolgáltatás tartalmazza:
– ha saját magatok szervezitek az esküvőtöket, akkor is elkél egy segítő szakember, aki megosztja veletek a tapasztalatait és felhívja a figyelmeteket a szervezés körüli buktatókra, tanácsot ad, mi alapján válasszátok ki a szolgáltatóitokat, hogy valóban olyan profi szakemberek legyenek veletek a nagy napon, akik szívvel-lélekkel azon dolgoznak, hogy minden úgy történjen, ahogyan ti elképzeltétek.
– a gyakorlott koordinátor felhívja arra a figyelmeteket, hogy mik azok a pontok, ahol el tudtok csúszni a költségvetéssel (pl. ételek, italok mennyiségének megrendelése), illetve melyek azok a fontos teendők, amikkel a felesleges anyagi kiadásokat el fogjátok tudni kerülni.
– a főbb szervezési feladatokban egyeztetés messengeren, telefonon, videó hívással az esküvőtök napjáig.
– igényetek szerint személyes konzultáció Budapesten maximum 2 alkalommal.
– évek óta tökéletesen bevált, precíz forgatókönyv alapján dolgozom. Egy jól megírt, részletes esküvői forgatókönyvvel dolgozni a nagy napon óriási segítséget jelent nektek és a közreműködi csapat számára is.
Minden esküvői szakember (catering, zenész, fotós, videós, stb.) a saját területén, önállóan tevékenykedik, pontosan tudja mire mennyi idő kell, mik a teendői, milyen folyamatokkal dolgozik az adott napon. Azt gondolom ahhoz, hogy ez a nagyszerű csapat tökéletesen, harmóniában tudjon együtt mozogni, elengedhetetlen egy tökéletesen megírt forgatókönyv.
Ahogy én írom:
– egy általam megírt forgatókönyv minimum 3-4 oldalas, már az esküvő előtti napok eseményeivel/teendőivel kezdődik. Minden apró mozzanat, történés feljegyzésre kerül, ahogy az is, hogy ezekért ki a felelős és hol érhető el. A teljes nap menetrendjét a készülődéstől a buli végéig rögzítem, minden fontos részlettel és tudnivalóval együtt. Erről a konzultációnk során mutatok nektek egy konkrét mintát.
Kiegészítő Moderáció Mikrofonnal:
A szolgáltatás teljes díja a 2023-ban lefoglalt időpontokra és megkötött szerződésekre: 30 000 Forint + ÁFA (alanyi adómentes = 0%ÁFA)
– abban az esetben, ha nincs ceremóniamester, illetve vőfély jelenléte az esküvőtökön
– kis és nagy létszámú esküvők esetében is ajánlott igénybe venni a mikrofonos moderációt, amennyiben nincs ceremóniamester vagy vőfély közreműködő a nagy napon
– kizárólag a 8, illetve 12 órás rendelkezésre állás esetén vehető igénybe az esküvőtök napjára kiegészítő szolgáltatásként
– esküvői narrátorként navigálom a vendégeiteket, felkonferálom a nagy napotok főbb eseményeit (szertartás, fotózás, köszöntő beszédek, vacsora, nyitótánc/első tánc, torta, menyasszony/menyecsketánc és ajándékozás, éjféli vacsora)
– vendégeitek bevonása és összefogása az egyes esküvői momentumoknál, elemeknél
– fontosnak tartom elmondani, hogy a mikrofonos moderáció nem azonos a ceremóniamester, illetve a vőfély feladataival, a vendégek szórakoztatását és esküvői játékok lebonyolítását nem tartalmazza ez a szolgáltatás
– a moderáció során, mint egy műsorvezető, felkonferálom a nagy nap főbb eseményeit, ezzel tájékoztatva a vendégeiteket a napi menetrendről, illetve a következő programról, lehetőségekről
Így dolgozunk együtt
Így dolgozunk együtt
Első lépések
Kapcsolatfelvétel után egyeztetünk az elképzeléseitekről, meséltek a vágyaitokról, majd együtt átbeszéljük a lehetőségeket.
A folytatás
Szerződéskötés után a kiválasztott szolgáltatás(ok) alapján, az igényeiteknek megfelelően elkezdem a munkát Veletek, majd az esküvőt megelőző hónapban a forgatókönyv tervezete is elkészül.
Konzultációk
Az együttműködésünk során folyamatosan egyeztetünk, frissítjük az információkat, az igényelt szolgáltatás(ok) függvényében nyomon követem a változásokat, módosításokat.
Finishben
Amennyiben igényeltétek, ti és a közreműködői csapat is megkapja a végleges forgatókönyvet.
A "Nagy napotok" lebonyolítása.